محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

محبی نگرانی بزرگ بازیکنان استقلال

  • کد خبر: ۱۵۱۶۰۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
محبی نگرانی بزرگ بازیکنان استقلال
محمد محبی، مهاجم تیم استقلال زمان قابل توجهی است با درد شدید در ناحیه کمر بازی می‌کند که این یک تهدید بزرگ برای آینده فوتبالی بازیکن ملی فوتبال ایران است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد محبی، هافبک-مهاجم استقلال زمان قابل توجهی است که با درد از ناحیه کمر در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد.

این آسیب دیدگی سبب شده تا سرمربی استقلال گا‌ها بازیکن تاثیرگذار تیمش را از ترکیب بیرون بکشد، اما سوالی که به شدت باعث نگرانی هواداران باشگاه استقلال شده این است که آیا مصدومیت این بازیکن تشدید خواهد شد؟ پزشکان باشگاه استقلال تا کنون این موضوع را مخفی نگه داشته‌اند تا شاید گذشت زمان موجب بهبود اوضاع این بازیکن شود، اما وضعیت محبی بهتر نشده و حتی سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نیز به ماجرای مصدومیت محبی اشاره و نگرانی خود را بیان کرده است.

با توجه به شرایط موجود قطعا برای مسئولان باشگاه استقلال بهتر است که با جدیت به آسیب دیدگی این بازیکن فکر کنند و اجازه ندهند مشکل این بازیکن تشدید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->